Thursday, July 9, 2009

perhitungan

ya pejam celik..pejam celik skrg sudah meginjak ke bln 8..cepatnya masa berlalu..bagai ditiup diangin lalu maka berubahla ia..itula kehidupan namanya..jika dihitung masa ini ditambah ditolak hanya tinggal 10 bln untukku akhiri zaman daraku..insyaAllah dilalui dgn indah dan sempurna dimata ku...amin...ya kami sefamily sudah melihat bagai apa yg perlu utk majlis itu nanti...ya,ini pertama kali buat kami sefamily....harap2 dimajlis itu nanti tiada cacat cela yg terlahir...aku harap mahu begitu...bahagia n riang bawa aku bersama dia dgn impian kami..doa2 ikhlas dr kamu sgt2 kami hargai...ya..aku sgt bersyukur kerna dikurniakan emak dan baba yg sgt memahami aku..alhamdulillah...syukur ke hadrat mu illahi kerna kau kurniakan mereka kepada aku...aku bahagia sekali...mereka sgt2 menyayangi dan memahami apa mahuku pd majlis itu...ya aku tau..aku tidak mgeluarkan apa2 jua harga pada majlis itu...semuanya ditanggung ikhlas pd mereka yg kusayang..terima kasih semua mak dan baba tersayang kerana cuba menyempurnakan majlis itu...ya byk lg yg perlu diambil tahu diberi perhatian yg teramat...tp masa bagai mencemburui diri aku..ya..aku tau,aku terlalu sibuk dgn kerja2 seharianku..tapi yg pasti pd majlis itu nanti akan sesempurna yg kumahu..amin....doakan aku sukses ya!!!

No comments:

Post a Comment