Monday, July 20, 2009

perginya seorang teman tersayang..

ya, aku kehilangan dia..arwah emmy ku sayang..aku masih terasa pemergiannya...smoga rohnya bersemadi dgn aman...ya arwah meninggalkan aku...tiada lg senyum tawanya..girang ketawanya..di tika ini,mengingatkan aku saat aku bertunangan dulu...arwah dtg...berkebaya merah jambu...dgn senyumnya dia memelukku..mengatakan yg aku sgt cantik..ya aku tau,itu pujian ikhlas darinya dan terakhir darinya...hadiah drnya semasa aku bertunangan dulu..masih kusimpan rapi..itu hadiah terakhir drnya utkku...tp aku bersyukur kerna aku dpt menunggu arwah pd saat2 akhir nafasnya..arwah pergi meninggalkan aku tanggal 17/7/2009 +-5.40pm...di wad HSA,jb..dikebumikan di tanah perkuburan kebun Teh,jb...alfatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat...amin...

2 comments:

  1. banyakkan bersabar k ita sayang,,doakan untuk arwah banyak2 k,,sudah ajal arwah,,lepas2 ni kt2 plak kan,,Allah bg kt hidup sementara jek,,banyakkan sedekah alfatihah k?kt dpt rasa sbb kt penah ilang org yg kt syg,,


    saba k sayang,,=)

    ReplyDelete
  2. tq zirah...mmg sedih sgt..tp kite kena redha..smoga rohnya ditempatkan dikalangan org beriman...amin..

    ReplyDelete